Резюме аналітик (реклама)
Звичайні оголошення
Основне завдання маркетингу – просування товару або марки. У центрі всієї цієї системи знаходиться аналітика. Чим займається фахівець в компанії? Професія передбачає поєднання відразу двох напрямків – збір даних і пошук оптимальної стратегії розкрутки. В обов'язки входить аналіз кон'юнктури ринку, вивчення трендів і конкурентів, складання прогнозів і т. д.
Працює рекламний аналітик або тільки з продуктом, із засобами масової інформації, або займається виключно брендингом, клієнтами. Або ж бере на себе увесь маркетинговий супровід. Залежить від угоди між роботодавцем і працівником. У вас вже є успішні кейси? Немає досвіду, але є бажання вчитися? Прослухали курс лекцій від профі в сфері? Сертифікати? Чим більше інфо, тим вище шанс отримати запрошення на співбесіду!
Приділіть 2 хвилини завантаженню свого резюме на дошку оголошень. Працевлаштуватися через ОГОЛОШУ легко і швидко як бренд-менеджерам з дизайнерами, так і продавцям з програмістами. А ще тут зручно шукати підробіток студентам або часткову зайнятість на віддаленій основі. Розміщення на порталі безкоштовне і безстрокове для всіх користувачів!